8 tips uri de beauty pentru femei insarcinate

Esti ingrijorata de toate schimbarile hormonale si te gandesti cum te vor afecta fizic? Ei, trebuie sa le accepti pentru ca aceste schimbari sunt inevitabile si naturale si, ce e cel mai minunat este ca sunt de bun augur.

Sarcina aduce in mod natural o stralucire senzationala in fiecare femeie, si starea de bucurie si entuziasm sunt la cote maxime, iar asta se vede pe chip. Mi-a placut foarte mult si am iubit aceasta perioada, perioada cu burtica 🙂 iar unul dintre motive a fost ca a trebuit sa fac mai putine chestii pentru „frumusetea mea”, eu care sunt anti metode de infrumusetare :)))) in general.

Mi-a placut ca a fost suficient esentialul.

  1. Apa, care este o mantra. Pe timpul sarcinii (si nu numai) in mod special, este un must sa consumi foarte multa apa, te hidrateaza si iti curata corpul de toate toxinele. Mentinerea unei cantitati corecte a lichidului amniotic i se datoreaza. Daca nu esti obisnuita cu aceasta practica, si trece ziua fara un strop de apa, e timpul sa te disciplinezi, te ajuta atat pe tine cat si pe bebelinul din burtica. Bea apa draga mea!
  2. Am mancat corect. O fac de obicei, insa in sarcina am fost mult mai atenta. Sanatatea bebelusului este prioritate. A, si sunt prostii „mananca cat pentru doi” sau „esti insarcinata, ai voie orice” Serios???
  3. Somnul. Oboseala este una dintre simptomele des intalnita la femeile insarcinate, cu precadere in primul trimestru, de aceea este important sa te odihnesti. Ai grija la pozitia de dormit, si make yourself comfortable.
  4. Grija la greutate. Daca mananci sanatos si nu te ascunzi dupa n motive ca esti insarcinata si ai voie sa rupi norma cu foietaje si „kile” de zahar, ca deah poftele, iarasi o prostie, vei lua in greutate intr-un mod corect. Si atunci nu numai ca ajuti bebelusul, dar iti va fi si tie mai usor dupa. Eu recunosc ca am cam exagerat si acum ma chinui sa dau jos burta :))) si nu am sarit calul mult!!
  5. Exercitii fizice si miscare. Au fost pentru mine aur. Dupa primele trei luni in care este recomandat sa stai locului si am stat :), nu a fost saptamana in care sa nu fi facut miscare. Minim de doua ori la ore de gimnastica pentru gravide si plimbari cat mai multe. Recomand Active Center si orele doamnei Vania Limban – super woman.
  6. Ulei, crema, ulei, crema…In sarcina mai multa atentie, zilnic aplicarea unei creme sau a unui ulei (Bio Oil the best). Cele mai multe femei trec cu vederea si nu fac decat sa lase usa deschisa vergeturilor.
  7. Relaxare. Multa.
  8. ZAMBESTE. Sarcina dragile mele nu este o boala, asa ca fiti bucuroase mereu, vesele, sunteti SUPERBE!

Hugs,

Madalina

 

Copyright © 2016 Madalina Avramescu. Toate drepturile rezervate.